vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
NEGA LICA I TELA    
 
  FIRME   MALI OGLASI
       
  Saloni lepote (sve na jednom mestu)   Nega lica i tela mali oglasi
  Frizerski saloni   Masaža
  Kozmetički saloni   Šminkanje
  Laser centri    
  Masaža / Hidromasaža / Spa    
  Manikir / Pedikir saloni    
  Prirodna kozmetika    
  Kozmetika / Šminka    
  Studiji za sunčanje    
  Perike    
  Tattoo & pearcing    
  Parfimerije    
       
 
       
Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas
Izvor: Red Communication
vaši komentari (0) Komentari

Lilly Drogerie i brend Gillette vas sa velikim zadovoljstvom pozivaju da u ponedeljak, 19. avgusta u 17 časova u Lilly drogeriji u TC Delta City, prisustvujete događaju povodom početka akcije „Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas“. Na događaju će prisustvovati zaštitno lice brenda Gillette, naš popularni glumac Aleksandar Radojičić od kojeg ćete moći da čujete korisne savete za jednostavno brijanje, koje predstavlja redovni jutarnji ritual za veliki broj muškaraca. Pored toga, očekuju vas brojna iznenađenja, pokloni, kao i zabavni program.   opširnije Opširnije...

POBEDITE IZAZOVE MASNE KOŽE!
Izvor: PR agency Media POP
vaši komentari (0) Komentari

Povratite kontrolu nad svojom kožom uz Eucerin® DERMOPURE preparate specijalno formulisane da ublaže simptome masne i problematične kože i spreče njihovo ponovno pojavljivanje. Proširene pore, povećano lučenje sebuma, mitiseri i bubuljice - najčešći simptomi masne i problematične kože - prisutni su kod 80% mladih ljudi između 11 i 30 godina. Ali, čak i nakon tog perioda života oko 40% osoba, povremeno ili permanentno, suočava sa ovim problemima koji utiču ne samo na izgled njihove kože već i na samopouzdanje. Tokom lletnjeg perioda većina njih stiče utisak da su se akne povukle i da je stanje kože bolje. Nažalost taj utisak vara, jer se nakon leta, zbog zadebljanja kože izazvanog suncem, simptomi problematične kože pogoršavaju, a mitiseri pretvaraju u upalne promene.   opširnije Opširnije...

Lilly i Syoss Vas vole i misle na Vas
Izvor: Red Communication
vaši komentari (0) Komentari

Kompanija Lilly Drogerie i brend Syoss pokrenuli su akciju „Lilly & Syoss Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 1. avgusta do 4. septembra. Tokom pomenute akcije svi kupci imaće priliku da kupovinom u Lilly drogerijama ostvare popust od čak 30 odsto na sve Syoss proizvode. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Ada Mall-u u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete našeg poznatog frizera Mister X-a o tome kako se pravilno neguje kosa, kao i tajne očuvane i zavodljive kose naše talentovane glumice Marine Ćosić. Mister X i Marina Ćosić su istakli da zahvaljujući Syoss preparatima može da se postigne dubinsko obnavljanje kose uz profesionalnu negu, kao i da njihova revolucionarna formula čini kosu mekom i svilenkastom na dodir čak i posle različitih tretiranja.   opširnije Opširnije...

Lilly i Dove svečano obeležili početak zajedničke akcije popusta
Izvor: Red Communication
vaši komentari (0) Komentari

Kompanija Lilly Drogerie i brend Dove pokrenuli su akciju „Lilly & Dove Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 22. jula do 4. avgusta, tokom koje će svi kupci imati priliku da ostvare do 40 odsto popusta na sve Dove i Dove Men artikle kupovinom u Lilly drogerijama. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Vasinoj ulici u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete naše atletičarke Nele Bunčić o tome kako se pravilno neguje koža i koliko u tome pomažu proizvodi iz Dove asortimana. Pored toga, goste su obradovali brojni pokloni, zabavni program i specijalno dizajniran „Lilly zid“, na kojem su ih čekala iznenađenja u vidu nekih od proizvoda ovog brenda.   opširnije Opširnije...

NOVA KIEHL’S MASKA OD AVOKADA
Izvor: L'Oréal Balkan
vaši komentari (0) Komentari

Hemičari kompanije Kiehl’s poznati su po tome da pomeraju granice sastojaka. Uzmimo na primer avokado. Kiehl’s već godinama veruje u potencijal avokada, a njegove blagodeti primenjujemo još od 2001., kada je lansiran tretman za oči Creamy Eye Treatment with Avocado. Danas Kiehl’s ponosno predstavlja najnoviju formulu iz svojih laboratorija, NOVU masku Avocado Nourishing Hydration Mask. U formuli primenjujemo omiljenu superhranu kako bismo vam pružili bogatu obnovu i dubinski hidrirajući tretman koji će osvežiti vašu kožu u svega nekoliko minuta. Čak 91,7 % ispitanica potvrdilo je glatkoću kože odmah nakon upotrebe. Inovativna kremasta tekstura maske oponaša teksturu ovog voća i pruža osećaj prijatnosti i raskošnosti na koži.   opširnije Opširnije...

Our version of “pretty" has always been PRETTY DIFFERENT
Izvor: L'Oréal Luxe PR
vaši komentari (0) Komentari

Upoznajte globalne ambasadore brenda Urban Decay CL, Ezra Miller, Joey King, Karol G i Lizzo podižu stvari na novi nivo  kampanjom „Pretty Different”...Urban Decay je revolucionaran cruelty free beauty brend koji od svog lansiranja 1996. veruje u različitost. U inicijalnom saopštenju za medije stoji da su proizvodi namenjeni „za oči, nokte, usne i kožu devojaka i mladića koji žele da promene poimanje lepote i da joj daju lični pečat”, čime su pokrenuli misiju brenda da dovede status quo u pitanje, pritom podsećajući ljude da je dekorativna kozmetika za svakoga i da bi ona uvek trebala da bude zabavna, neukroćena i neočekivana. Urban Decay nastavlja da odbacuje jednoličnost koja je prisutna u industriji lepote pokretanjem „Pretty Different” manifesta koji slavi potpunu individualnost bez kompromisa. Jedna od takvih kolekcija - Sparkle Out Loud je već dostupna u Sephora parfimerijama u shopping centrima Ušće, Delta City i Big Fashion.   opširnije Opširnije...

LANCÔME PREDSTAVLJA IDÔLE
Izvor: L'Oréal
vaši komentari (0) Komentari

Lancôme danas predstavlja svoj novi parfem za žene, Idôle, uz novo lice ovog brenda koje ga savršeno otelotvoruje – američku glumicu, pevačicu i modni autoritet, Zendayu Coleman. „Izuzetno mi je drago što predstavljam ovaj novi Lancôme parfem. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svež i lagan. Izbirljiva sam kada je reč o parfemima, a Idôle miriše apsolutno neodoljivo i zbog toga ga obožavam”, izjavila je Zendaya Coleman. MIRIS SAMOPOUZDANJA I ŽENSTVENOSTI UZ KOJI ĆETE POKORITI SVET - Novi mošusni i cvetni chypre miris je kreiran od strane: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapaju s notama bergamota, kruške i španskog jasmina iz Indije i donose dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može da započne svoju priču.   opširnije Opširnije...

Kiehl's otvorio svoja prva vrata u Srbiji!
Izvor: Kiehl’s & Urban Decay
vaši komentari (0) Komentari

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.   opširnije Opširnije...

Nova kolecija Farmasi tečnih mat karmina „The Nudes“
Izvor: ProPR
vaši komentari (0) Komentari

U prijatnoj atmosferi beogradskog restorana „Magaza“ održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa „The Nudes“ kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi brenda. Nova linija mat tečnih karmina inspirisana je lepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspešnih i lepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije, pa iako je svaka posebna na svoj način, zajedno komuniciraju jedinstvenu celinu. Neutralne nijanse naziva Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident se uklapaju u stil svake žene, zaključak je i modnih i beauty blogerki Dunje Petrović i Jelene Krulj koje su prve u Srbiji testirale novu paletu karmina. One su istakle da su postojanost boje uz prijatnu mekoću usana najveće prednosti novih mat ruževa.   opširnije Opširnije...

Održan First International Masterclass - U organizaciji lanca frizerskih salona Češalj & Makaze
Izvor: Češalj&Makaze PR
vaši komentari (0) Komentari

U prostoru bioskopa Cineplexx Ušće Shopping Center prvi put u Srbiji održan je First International Masterclass namenjen klijentima. Masterclass je organizovao lanac poznatih frizerskih salona Češalj & Makaze sa ciljem da edukuju dame o načinima samostalne nege kose ali i da predstave italijanski brend K-time. Prvi put u Srbiji organizovan je Masterclass ovog tipa – namenjen pre svega običnim ženama. Iskusni predavači su otkrili tajne trikove za negu kose, a predstavljen je i lanac italijanskih proizvoda K-time kojim su dame širom sveta očarane. Vrhunski stručnjaci davali su savete kako pustiti kosu, a izbeći ispucale krajeve, kako odabrati pravi oblik frizure i boju kose, kao i preparate za negu u kućnim uslovima.   opširnije Opširnije...

SPECIJALNA IZNENAĐENJA ZA LADY WEEKEND
Izvor: PR
vaši komentari (0) Komentari

02. i 03. marta, u TC „Delta City“ počinje „Lady weekend“- manifestacija u potpunosti posvećena damama. Uz besplatan ulaz za sve posetioce, tokom oba dana, od 10 do 22 časa organizatori najavljuju pravo uživanje za pripadnice lepšeg pola. Na Lady weekendu biće oko 36 izlagača, koji će predstaviti širok spektar proizvoda: razne kozmetičke preperate, kreme, maske, aparate za depilaciju, mlečne i voćne napitke, zatim nakit za sveku priliku, razne vrste zdrave hrane i drugih zanimljivih sitnica i brendova interesantnih svakoj ženi...Takođe, veliki broj izlagača organizovaće kreativne radionice u kojima će dame naučiti i saznati dosta toga novog iz raznih oblasti o pravilnoj ishrani i nezi svake savremene žene.   opširnije Opširnije...

Dan žena - Knjiga Vulkan izdavaštva + Golden Rose kozmetika
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

U susret Osmom martu, prazniku žena, Vulkan izdavaštvo je i ove godine pripremilo najlepše poklone za svoje čitaoce! Kupovinom jednog od tri najnovija romana na akciji u svim knjižarama Vulkan na poklon dobijate proizvod iz kozmetike Golden Rose. Akcija povodom praznika žena traje u svim Vulkan knjižarama od 28. februara do 14. marta 2019. godine. Ne propustite ovu jedinstvenu ponudu! Izaberite neki od najnovijih naslova i obradujte svoje dame:   opširnije Opširnije...

Lancome i Armani noviteti- uskoro u parfimerijama
Izvor: L'Oréal Luxe PR
vaši komentari (0) Komentari

Sa zadovoljstvom vam predstavljamo novitete koji ce se uskoro naci u parfimerijama. U kampanji za La vie est belle en rose, čiji je vizuelni dizajn osmislio fotograf Alexi Lubomirski, Julia Roberts vas poziva da stvari posmatrate iz drugačijeg ugla. Otelotvorujući prepoznatljive vrednosti koje predstavljaju samu osnovu mirisa, Julia svakodnevnici daje dašak čarolije jednostavnim gestom ili osmehom. Reč je o odi sreći u obliku univerzalne poruke koja će snažno privući svaku ženu. Sì Fiori Eau de Parfum kreirala je Julie Massé (MANE), reinterpretirajući originalni chypre dodavanjem  note nerolija, opojnog mediteranskog belog cveta koji ga otvara i čini još raskošnijim. Gornje note iskričave zelene mandarine i energične crne ribizle, prepoznatljivog sastojka svih mirisa linije Sì, stopljene sa baznim notama vanile i belog mošusa daju gracioznu kombinaciju koja je istovremeno jednostavna i kompleksna – baš poput cveta koji je poslužio kao nadahnuće.   opširnije Opširnije...

YLS BLACK OPIUM EAU DE PARFUM INTENSE
Izvor: Loreal PR
vaši komentari (0) Komentari

Upečatljiviji, odvažniji, neopisivo senzualnog intenziteta, Black Opium Eau de Parfum Intense inovativna je interpretacija noći u svoj njenoj lepoti, veličanstvenosti i tajnovitosti. Za novo poglavlje priče o Black Opium-u i novu avanturu propraćenu neodoljivim mirisom kafe, kreatori parfema Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Honorine Blanc i Olivier Cresp pronašli su inspiraciju u esenciji plavog absenta. U kombinaciji sa anisom i slatkastim plavim boysenberryjem čini gornju notu parfema Black Opium Eau de Parfum Intense. Ovaj neodoljiv i neobičan miris budi znatiželju i privlači poput magneta svojom intrigantnom intenzivnošću i sirovu prema kojima niko ne ostaje ravnodušan.   opširnije Opširnije...

Mystic Glow: Givenchy praznična kolekcija francuske šminke
Izvor: PR
vaši komentari (0) Komentari

Sve žene znaju da je šminka za Novu godinu uvek drugačija od od šminke za uobičajene žurke. Kao i sve te večeri, i šminka za Novu godinu mora biti posebna, divlja i drugačija. Šminka za Novu godinu mora pokazivati da je u toku najluđa noć čak i nekom ko nema pojma šta se oko njega događa. Uoči praznika, francuski brend Givenchy predstavio je prazničnu kolekciju šminke Mystic Glow, posvećenu sjaju i svetlu. Limitirana kolekcija Mystic Glow se sastoji od jedinstvenih proizvoda za svečanu šminku. Kapsula kolekcija uključuje: sjajni prah za lice i dekolte Givenchy Beauty’s Mystic Glow Wet & Dry Highlighter Powder, puder Prisme Libre Loose Powder u nijansi Satin Blanc, ruž za usne Le Rouge Lipstic u nijansama Carmin Escarpin i Grenat Initie i olovke za oči.   opširnije Opširnije...

 
Arhiva ARHIVA TEKSTOVA    
 
Add to favourites Upiši Ogledalce u Bookmarks / Favorites E-mail Preporuči Ogledalce
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena