vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
SHOPPING    
 
  FIRME   MALI OGLASI
       
  Domaći modni kreatori   Shopping mali oglasi
  Domaće modne kuće   Handmade, domaća radinost
  Handmade, domaća radinost   Second hand roba
  Odeća - svetske robne marke   Kućni ljubimci
  Obuća - svetske robne marke    
  Outlet radnje    
  Odeća - razno    
  Obuća - razno    
  Second hand radnje    
  Odeća za trudnice i puniji stas    
  Čarape / Donji veš    
  Accessories (tašne, torbice, neseseri,..)    
  Nakit / Bižuterija    
  Kožna galanterija / Krzno    
  Metraža / Pozamanterija    
  Satovi    
  Knjižare i izdavačke kuće    
  Akvaristika / Pet shop    
  Erotic shop    
  Prodavnice kompjuterske opreme    
  Online shopping    
       
 
       
NOVA KIEHL’S MASKA OD AVOKADA
Izvor: L'Oréal Balkan
vaši komentari (0) Komentari

Hemičari kompanije Kiehl’s poznati su po tome da pomeraju granice sastojaka. Uzmimo na primer avokado. Kiehl’s već godinama veruje u potencijal avokada, a njegove blagodeti primenjujemo još od 2001., kada je lansiran tretman za oči Creamy Eye Treatment with Avocado. Danas Kiehl’s ponosno predstavlja najnoviju formulu iz svojih laboratorija, NOVU masku Avocado Nourishing Hydration Mask. U formuli primenjujemo omiljenu superhranu kako bismo vam pružili bogatu obnovu i dubinski hidrirajući tretman koji će osvežiti vašu kožu u svega nekoliko minuta. Čak 91,7 % ispitanica potvrdilo je glatkoću kože odmah nakon upotrebe. Inovativna kremasta tekstura maske oponaša teksturu ovog voća i pruža osećaj prijatnosti i raskošnosti na koži.   opširnije Opširnije...

Our version of “pretty" has always been PRETTY DIFFERENT
Izvor: L'Oréal Luxe PR
vaši komentari (0) Komentari

Upoznajte globalne ambasadore brenda Urban Decay CL, Ezra Miller, Joey King, Karol G i Lizzo podižu stvari na novi nivo  kampanjom „Pretty Different”...Urban Decay je revolucionaran cruelty free beauty brend koji od svog lansiranja 1996. veruje u različitost. U inicijalnom saopštenju za medije stoji da su proizvodi namenjeni „za oči, nokte, usne i kožu devojaka i mladića koji žele da promene poimanje lepote i da joj daju lični pečat”, čime su pokrenuli misiju brenda da dovede status quo u pitanje, pritom podsećajući ljude da je dekorativna kozmetika za svakoga i da bi ona uvek trebala da bude zabavna, neukroćena i neočekivana. Urban Decay nastavlja da odbacuje jednoličnost koja je prisutna u industriji lepote pokretanjem „Pretty Different” manifesta koji slavi potpunu individualnost bez kompromisa. Jedna od takvih kolekcija - Sparkle Out Loud je već dostupna u Sephora parfimerijama u shopping centrima Ušće, Delta City i Big Fashion.   opširnije Opširnije...

LANCÔME PREDSTAVLJA IDÔLE
Izvor: L'Oréal
vaši komentari (0) Komentari

Lancôme danas predstavlja svoj novi parfem za žene, Idôle, uz novo lice ovog brenda koje ga savršeno otelotvoruje – američku glumicu, pevačicu i modni autoritet, Zendayu Coleman. „Izuzetno mi je drago što predstavljam ovaj novi Lancôme parfem. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svež i lagan. Izbirljiva sam kada je reč o parfemima, a Idôle miriše apsolutno neodoljivo i zbog toga ga obožavam”, izjavila je Zendaya Coleman. MIRIS SAMOPOUZDANJA I ŽENSTVENOSTI UZ KOJI ĆETE POKORITI SVET - Novi mošusni i cvetni chypre miris je kreiran od strane: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapaju s notama bergamota, kruške i španskog jasmina iz Indije i donose dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može da započne svoju priču.   opširnije Opširnije...

Kiehl's otvorio svoja prva vrata u Srbiji!
Izvor: Kiehl’s & Urban Decay
vaši komentari (0) Komentari

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.   opširnije Opširnije...

TOMMY X ZENDAYA KAPSULA STIGLA U SRBIJU
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Nova TOMMYxZENDAYA kolekcija slavi snažne, ikonične žene američke pop kulture 70-ih godina. Ženstvene letnje haljine dolaze u različitim oblicima i materijalima, a ističe se bela košulja/haljina, kao i modeli od žerseja i color-block motivi na popularnoj „halter-neck“ haljini, koja odiše nostalgičnim duhom sa daškom futurističkog pogleda na svet iz ugla žene sa izuzetnim samopouzdanjem. Dostupni su i modeli koji su bili predstavljeni od strane poznatih supermodela na modnoj reviji u Parizu. Reč je o reviji pod nazivom “See Now, Buy Now” koja je organizovana u čast snažnih i ikoničnih žena američke pop kulture 70-ih i, takođe, slavi 1973. godinu i reviju koja nosi naziv „Battle of Versailles“ na kojoj su modeli svojim moćnim catwalk-om predstavili snagu i samopouzdanje žena.   opširnije Opširnije...

Roman koji krši pravila: Nebo u kavezu
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Naizgled uznemirujući, dirljiv i istovremeno očaravajući roman Nebo u kavezu nastao je iz pera Kristin Lenens, autorke čija su dela prevođena širom sveta, na čak sedamnaest jezika. Kristin na moćan i drugačiji način opisuje svet istina i laži, otkrivajući najtamnije uglove ljudske duše. Ona istražuje specifičnu formu odnosa: izolovanu ljubav i strast koja prirodno implicira laž, maskiranje stvarnosti i izgradnju zida kako bi se zaštitila. Čitajući roman Nebo u kavezu, osetićete slabost koja će trajati i pošto zatvorite korice knjige. Upravo ta slabost je znak retke moći koju roman Nebo u kavezu poseduje. Radnja romana odvija se u Austriji u vreme Drugog svetskog rata. Glavni junak Johan je jedan sasvim običan, stidljiv dečak koji, iznenada očaran Firerom, nevino prihvata nacistički san.   opširnije Opširnije...

GUESS PLAŽNI PROGRAM ZA LETO 2019.
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Raznobojna, sexy, razigrana i sa stilom – nova GUESS letnja kolekcija za plažu odiše jarkim tonovima, dok cvetni motivi unose dašak romantike, a geometrijski oblici vode nas na putovanje kroz urbane i tropske krajeve, koji čine svojevrsni spoj vintidž i savremenog sveta. Tako nastaje miks glamuroznog, sofisticiranog i opuštenog letnjeg stila. Odabrani modeli dostupni su u GUESS radnjama u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city, kao i Novom Sadu – Promenada SC, te multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.   opširnije Opširnije...

Promocija novog romana Miloša Latinovića: Etape noći
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Podsećamo vas da će se promocija novog romana Miloša Latinovića pod nazivom Etape noći. održati u četvrtak, 20. juna, u knjižari Vulkan KCB (Trg republike 5), sa početkom u 18 sati.  Pored autora, o knjizi će govoriti Željko Jovanović, Umetnički direktor Pozorišta na Terazijama i Marija Radić, urednica Vulkan izdavaštva. U novom romanu Latinović piše o noći u kojoj vreme prestaje da postoji. Tada se otkrivaju tajni vrtovi neostvarenih ljubavi i nezasitih strasti, krvavih bitaka i surovih osveta, ali i preplitanje jave i sna. Upravo u tom preplitanju čitalac će otkriti da život najčešće ne počinje tamo gde mi mislimo, zato što je uslovljen mnogobrojnim događajima na koje ne možemo da utičemo. Poslednju etapu noći ispratiće kiša koja, poput nevidljive niti, povezuje sve junake dok na pozornici života igraju uloge želeći da iskorače iz sveta privida, prolaznosti i besmisla u svet zbilje, stalnosti i smisla.   opširnije Opširnije...

Ljubavni romani po sniženim cenama na sajtu Vulkan izdavaštva
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Leto je pravo vreme za romantiku, zato smo rešili da i ovaj početak omiljenog godišnjeg doba obeležimo na najlepši način! Od 17. do 23. juna samo na sajtu Vulkan izdavaštva www.vulkani.rs pripremili smo specijalni popust od dodatnih 30% na sve ljubavne romane, koji se obračunava sa već postojećim popustom. Ovo je jedinstvena prilika da svoju biblioteku upotpunite naslovima koji su uvek aktuelni! Ljubavni romani čitaju se u jednom dahu generacijama – na plaži, uz jutarnju kafu, zalazak sunca, pred spavanje... Proživljavamo dogodovštine glavnih junaka, smejemo se, plačemo, strepimo, vraćamo se na omiljene stranice, a posle čitanja razmenjujemo utiske s najboljim prijateljima.   opširnije Opširnije...

HAVAIANAS – njihovo visočanstvo japanke
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

HAVAIANAS, brazilski brand flip-flop papuča i sandala koji je stvoren i patentiran 1966. godine, od ovog leta novitet je u ponudi multibrenda FASHION&FRIENDS. Legendarne japanke će se prodavati na tržištima Srbije, Crne Gore i Hrvatske. Inspirisan japanskim zōri sandalama, Robert Fraser je izmislio I masovno proizvodio japanke. Ime Havaianas je izvedeno iz ženskog oblika portugalske reči za "Hawaiians", a uzorak na đonovima japanki  dizajniran je tako da liči slamnatim đonovima zōri. Izvorno, svi Havaianas su imali bele uloške s obojenim outsoleima i trakama. Zbog svoje jednostavnosti, kvaliteta I pristupačne cene, japanke su postale popularne među svim društvenim slojevima u Brazilu.   opširnije Opširnije...

Nova kolecija Farmasi tečnih mat karmina „The Nudes“
Izvor: ProPR
vaši komentari (0) Komentari

U prijatnoj atmosferi beogradskog restorana „Magaza“ održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa „The Nudes“ kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi brenda. Nova linija mat tečnih karmina inspirisana je lepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspešnih i lepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije, pa iako je svaka posebna na svoj način, zajedno komuniciraju jedinstvenu celinu. Neutralne nijanse naziva Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident se uklapaju u stil svake žene, zaključak je i modnih i beauty blogerki Dunje Petrović i Jelene Krulj koje su prve u Srbiji testirale novu paletu karmina. One su istakle da su postojanost boje uz prijatnu mekoću usana najveće prednosti novih mat ruževa.   opširnije Opširnije...

Uronite u lavirint misterija u romanu Sedam smrti
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Najmaštovitija knjiga ove godine Sedam smrti povešće vas u misterioznu avanturu u kojoj svaki lik i svaki mračni kutak krije nešto tajanstveno, a svaka stranica nudi neočekivani obrt. Autor Stjuart Terton za Sedam smrti osvojio je nagradu Kosta, koja se dodeljuje za najbolji debitantski roman, a knjiga je proglašena i za roman godine po izboru Gardijana, Tajmsa i Dejli telegrafa. O njenoj popularnosti govori i činjenica da je poznata producentska kuća koja je radila čuvenu seriju Downton Abbey kupila prava za ekranizaciju nove serije zasnovane upravo na knjizi Sedam smrti.   opširnije Opširnije...

MANGO SEZONSKO SNIŽENJE DO 50%
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Počinje letnja sezona, a sa njom i potreba da osvežite vaše garderobere. Obradovaće vas vest da je španski brend MANGO pripremio sezonsko sniženje do 50% na kolekciju proleće/leto 2019. Pripremite se za šoping avanturu koja počinje u četvrtak 6. juna 2019. i odaberite idealnu letnju kombinaciju. Očekujemo vas u MANGO prodavnicama u Srbiji – Beograd (Ušće shopping center i Delta city) i  Novi Sad – BIG Shopping center.   opširnije Opširnije...

Uranjanje u (be)smisao trenda
Izvor: PR
vaši komentari (0) Komentari

U galeriji Neon održana je nesvakidašnja izložba autorke Marine Ilić koju je modna publika ranije upoznala kao dizajnerku i jednog od suosnivača brenda Marinia. Pripremajući svoj doktorski umetnički rad na višemedijskoj umetnosti, interdisciplinarnih studija Univerziteta umetnosti u Beogradu, Marina je kroz veštu sinergiju svog kreatorskog iskustva, ljubavi prema modi i umetnosti sa jedne i doktorskih studija sa druge strane, stvorila projekat Immersed (Uronjeni). Ovaj umetnički događaj predstavlja spoj različitih formi i medija - instalacije u obliku konceptualnog kostima i umetnost u vidu modnog dešavanja.    opširnije Opširnije...

Brend Tommy Hilfiger pokrenuo novu Tommy sport kolekciju
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Tommy Hilfiger lansirao je nedavno novu mušku i žensku TOMMY SPORT kolekciju, koja predstavlja miks klasičnog američkog nasleđa i vrhunskog atletskog dizajna. Dok je fokus na komforu, sportski komadi integrišu tehnologiju kompresije, vodootporne materijale, fleksibilnost, kao i savremeni stil. Artikle odlikuju izvanredne performanse koje omogućavaju optimalno kretanje i višenamensko i dugotrajno korišćenje, te se mogu preneti i na buduće generacije koje su okrenute aktivnom životu i posmatraju wellness i fitness kao način života. Inspiracija za kolekciju potiče od raznovrsnih uticaja, polazeći od arhive brenda i bogatog TOMMY HILFIGER nasleđa, preko urbanog gradskog stila, do trkačke staze.   opširnije Opširnije...

 
Arhiva ARHIVA TEKSTOVA    
 
Add to favourites Upiši Ogledalce u Bookmarks / Favorites E-mail Preporuči Ogledalce
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena