vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
TEKST    
 
       
DIESEL: NEKA SVET OSTANE NESAVRŠEN
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari pošaljite komentar

Prošlog septembra Diesel je svetu objavio svoju novu mantru “Go with the flaw”, u želji da inspiriše ljude da prihvate život sa svim njegovim nedostacima, i da s ponosom nose svaku nesavršenost, kako bi je pretvorili u pozitivnu osobenost. Društvo neprekidno žudi za perfekcijom…ali perfekcija je dosadna. Svet mora čvrsto da drži do svih nesavršenstava, zbog kojih je vredno živeti. Ako se u prvom filmu vidi savršeno loš rezultat pokušaja jednog reditelja da napavi svoj prvenac, u narednoj epizodi, uz ironiju i sa dobrom dozom spontanosti, prikazujemo vam šta se desi kada…pokušavate da budete savršeni. Kada zapravo učinite sve da sakrijete nedostatke u svom životu, jureći spolja nametnuo savršenstvo, jer zdrav razum smatra da je lepota još jedna naša obaveza.

Diesel predstavlja romansu Go with the Flaw
POGLEDATI VIDEO OBAVEZNO!!!

Reč je o momku i devojci koji se nakon upoznavanja zaljube jedno u drugo u trenutku kada odluče da se reše vrlo očiglednih nedostataka.  U kratkom filmu, koji je ponovo režirao Fransoa Rusle (Francois Rousselet), uz pesmu “What’s the matter baby” benda Small Faces, saznajemo da će na kraju naši nedostaci uvek nadjačati bilo kakav pokušaj da ih sakrijemo.

Novo epizoda istovremeno portretiše novu Diesel kolekciju za proleće/leto 2018, glorifikujući dobro poznate Dieasel elemente, i podražavajući autentičnu atmosferu 90-ih. Kolekcija je namenjena samoizražavanju, i podstiče na sukobljavanje i suprotstavljanje komada kako bi svako kreirao svoj jedinstven individualni stil.

U filmu su skriveni linkokvi ka ostalim delovima kampanje, koji takođe imaju cilj da svet održe u stanju nesavršenosti. U nekim ključnim kadrovima mogu se pronaći simboli iza kojih se kriju Instagram adrese profila koji veličaju rasparene čarape (@wantedsocks), ili veb adrese sajta fiktivnog restorana Bluffet (bluffet.com) na kom se nalaze tri video recepta za podsticanje nesavršenog ponašanja, kreirana u saradnji sa Buzzfeed kanalom Tasty. Jedan drugi symbol (layover.it) šalje korisnike na sajt nesavršene putničke agencije, na kome se mogu naći i rezervisati stvarni letovi sa najvećim mogućim brojem presedanja, jer se lepota loše isplaniranog puta krije u većem broju manjih putovanja.

Fotografije potpisuju  Florence & Nicholas, dok je za concept kampanje drugu godinu za redom razvija agencija Publicis.

Kolekcija proleće/leto 2018 dostupna je u prodavnici DIESEL u Beogradu – Ušće shopping centru I multibrand radnjama FASHION&FRIENDS – Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Niš.

 
vaši komentari (0) Komentari   pošaljite komentar
 
povratak na prethodnu stranu
 
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena